Mare distractie de ziua copilului si la implinirea unui an de Elefantel curios!

Dupa cum bine stiti deja, pe 1 Iunie am organizat o petrecere fenomenala, pentru toti copiii si pentru 1 an de Elefantelul curios.

A fost petrecerea voastra si a noastra! A fost cea mai tare petrecere!

Ne-am distrat de minunne, ne-am jucat, am avut si o zana, ne-am pictat pe fata, am modelat baloane, am colorat planse cu nisip colorat, am pictat

figurine de ipsos, am sarit pe cele doua trambuline, am jucat basket, ne-am plimbat cu motocicletele si trotinetele, am mancat fursecuri si am baut

suc. Credem ca era mai simplu sa spunem ce nu am facut. Sau le-am facut cam pe toate. Chiar si concurs de alergat in saci!

La sfarsitul petrecerii, fiecare copil a plecat acasa cu un balon Elefantelul curios.

Va multumim ca ne-ati fost alaturi! Le multumim si tuturor celor care nu au putut ajunge dar, ne-au fost alaturi in acest an frumos.

Va asteptam intotdeauna cu drag, in Bulevardul Constantin Brancoveanu Nr 7D.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

